Bon servei

Aquest correu va adreçat a la Dàmaris i a tot l’equip de persones que formen part de Tot Sona Records. Em dic Ariana Roca i sóc mestra de música en una escola pública del mes poble, dissabte vaig fer una comanda de dos cançons de bressol, i vaig demanar que si podien arribar a Valls com a molt tard el dijous, ja que un d’aquests discs és per la meva neboda que avui dijous és el seu aniversari. Jo us vull felicitar per la vostra atenció i professionalitat, ja que avui quan he anat a correus, l’alegria ha sigut meva quan he vist aquest paquetet adreçat a mi. Dóna realment gust fer una comanda i que es pugui realitzar tot i la dificultat del temps. Us ben asseguro, que la propaganda que jo us pugui fer serà de bons professionals realment responsables i atents. Moltes gràcies de tot cor.
Ariana

Deixa un comentari

