El meu regal de capçalera

…a una botiga va caure a les meves mans un dels vostres discos (Cançons per aprendre 3-7 anys). Comprar-lo va ser un gran encert. Els meus fills tenien 5 i 3 anys i de seguida els va agradar el disc. Em vaig dedicar a regalar-lo a tots els nens d’aquella edat. El juny passat vaig tenir una tercera filla i vaig comprar el disc de 0 a 3 anys. Li agrada moltíssim. De vegades, anant en cotxe comença a rondinar i encara no han començat els acords de la segona estrofa del Tat!  que ja s’ha calmat. De fet, aquest disc s’ha convertit en el meu regal de capçalera quan neix una criatura i , si bé hi ha pares que es queden una mica sobtats amb el regal, al cap d’un temps em truquen i em diuen que és fantàstic. Trobo que estan molt ben trobats els temes i els estils per a cada grup d’edats i la notícia de l’edició de dos nous discos és un motiu d’alegria….aquests discos no només els han servit per aprendre, sinó també per a gaudir de la música i treballar la seva capacitat de decidir quina cançó volen escoltar i quina ballar, que no deixa de ser també una manera ben divertida d’aprendre. Moltes felicitats i moltes gràcies. M’alegra molt poder gaudir de la música amb els meus fills en companyia vostra. És més, de vegades vaig sola al cotse i jo mateixa escolta el disc de 0-3 anys, que és la mar de relaxant.
Eva Palau Casellas

Deixa un comentari

