La musica és fonamental a les nostres vides

Hola Dàmaris, et felicito pels treballs fets en els discs de Cançons per aprendre. Personalment, estic convençuda que la música és fonamental a les nostres vides, jo indirectament també em dedico a la música. Però l’experiència amb els nens ha estat una novetat per a mi des que vaig adoptar la meva primera filla. Ara farà 5 anys i les cançons de 3-6 anys se les sap de memòria. Ha estat molt més fàcil que assimilés les coses, tot i que venit de Xina, va haver de fer un “reciclatge” amb l’idioma, però els nens són capaços de tot. La meva segona filla té 13 mesos i no tindrà el problema de la llengua. Fa 17 dies que va arribar i per Reis va rebre el CD 0-2 anys. Jo crec que també li anirà estupendament. Així doncs, moltes felicitats per la teva feina!
Àngels

Deixa un comentari

