Per afrontar situacions complicades

Amb la meva tasca com a mare (que no és gens fàcil), què millor que cantar les cançons de la Dàmaris per afronatar alguna situació complicada o per treure més rendiment de l’estona de joc. Moltes gràcies !!!
Raquel

Anuncis

One thought on “Per afrontar situacions complicades

  1. Com sempre felicitats per la vostra feina. Els meus nens i jo som els vostres seguidors més antics. Quan l’Andreu estava a la meva panxa l’any 2000 ja escoltavem els vostres primers èxits. Els meus fills de 10 i 5 anys han crescut amb les vostres cançons. Endavant!!
    Marta

Deixa un comentari

