Soc client i no em puc registrar

Hola Dàmaris,
soc una fan teva Dàmaris, bé, jo i la Mar de 18 mesos i l’Albert el seu pare. Hem comprat diversos disc i en voldríem més pel Nadal. No sé com registrar- me ja que em diu que el nom ja està registrat però no se el meu nom, ni contrasenya.
Estic treballan al CDIAP Parc Taulí i se que hi vas venir a fer una xerrada. Jo encara no hi treballava. Quina pena no haver.te conegut.
Gràcies per fer cançons tan boniques pels infants.
JUDIT

One thought on “Soc client i no em puc registrar

Deixa un comentari

