Versió del Nadal molt més propera

Hola Dàmaris,

Jo em dic Carme i sóc una mare. Et varem descobrir a través de les cançons del Cd Emocions i Sentiments, que ens encanta. Les meves filles, de 2 i 4 anys, les canten i les hauries de veure com s’hi posen amb “l’àvia Pepa”. Aquests dies buscava nadales i vaig veure el teu nou CD, me’l vaig quedar sense saber massa què hi trobaria. Genial ! Ens ha agradat moltíssim tant les cançons com sobre tot les lletres. Està bé trobar una altra versió del Nadal, molt mes propera. Dimarts la Maria el durà a l’escola per escoltar-lo. I ens acompanyarà tot el Nadal. Ah! I enhorabona per la iniciativa de col•laborar amb Save the Children, nosaltres també en som socis. Aquí tens uns nous fans de la teva feina. Una abraçada. Carme

Carme Gilabert

Anuncis

Deixa un comentari

