Regal perfecte per nadons

Per la Dàmaris i tot l’equip de Tot Sona. Moltísimes gràcies per el moment que he passat escoltant el disc de Bona nit. Tinc un nen de dos mesets i ahir uns amics em van regalar el vostre cd. Ja vaig alucinar veient el nom del meu nen, la data del naixament i tot el llibret però quan van començar ha sonar les cançons i vaig sentir el seu nom, va ser una pasada. Em vaig emocionar tant. Es una gran idea, ben feta, dolça, original. Es clar, ara ja tinc el regal perfecte per els nous nadons.

Anuncis

Deixa un comentari

