Gràcies per l’esforç i fins la propera!

Hola
només agrair-vos la rapidessa amb la que m’ha arribat la comanda.
Quan vaig parlar amb vosaltres la setmana passada vaig pensar que era massa just i esperava el paquet per finals d’aquesta setmana. M’acaba d’arribar.
Estic contenta que el meu fill pugui tenir el regal per demà, que es el seu aniversari.
A mes, ell coneix molt la Dàmaris i li parlem d’ella perque tenim la vostra música i la veu a la llar d’Infants el Món Màgic de Granollers.
Penso que serà un bon record, tot i que encara es petit ja enten molt les coses i reconeixerà la seva veu.
Gràcies per l’esforç i fins la propera!
Laura

Anuncis

Deixa un comentari

