Agraïment

Hola Dàmaris,

sóc una alumna del 1er curs del master en musicoterapia de la IL3, ja fa dies que et vull escriure per dir-te que el teu material (que me’l van portar el reis!!!!!…la màgia és fantàstica) m’està servint molt en la meva tasca pedagògica. Els meus alumnes  d’entre 7 i 9 anys disfruten molt amb les teves cançons i per a mi  a l’hora d’enssenyar per exemple els compassos m’ha anat super bé. També et volia dir que treballo amb un nen autista (a nivell individual) i que des que li vaig posar un dia la cançó dels massatges per fer-li, cada vegada que ve, l’únic que vol fer és escoltar tot el CD i anar-hi fent activitats (ballar, tocar percussió….); s’ho passa tant bé que és alucinant .. en cada una de les peces vol fer-hi una cosa diferent. Bé, no m’allargo més però tenia moltes ganes d’expressar-te el meu agraïment a aquella sessió i al haver-te descobert tant com a persona com en el camp professional. Atentament.

Montserrat Martí i Farré

Anuncis

Deixa un comentari

