Les Cançons per aprendre a USA

Hola Damaris,

Sóc una mestra de Barcelona, però que estic treballant a USA, ensenyant castellà a nens de kinder i primer curs, les teves cançons em van molt bé, en els nens els hi encanten i a m’ajuden perquè aquí el que es troba és molta cançó mexicana. Avui després de cantar i ballar la cançó “El baile de la izquierda y la derecha” que els hi agrada molt, m’han vingut ganes de dir-t’ho. També m’agrada molt el fet de pensar que darrera hi ha gent catalana, ja que quan ets lluny es troba a faltar.

Moltes gràcies per la teva feina.

Rosa Calabuig

Deixa un comentari

