Taller pares i nens amb la Dàmaris – Festa Socpetit.cat

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Aquí teniu algunes fotos de la Festa d’Aniversari de la web socpetit.cat. La Dàmaris va fer un tallers amb pares, mares i nenes que van assistir a la Festa.

Ho vam passar molt bé cantant!

Anuncis

One thought on “Taller pares i nens amb la Dàmaris – Festa Socpetit.cat

  1. Hola,
    nosaltres vam assistir a la festa del Socpetit i vam poder conèixer a la Dàmaris. Ens va encantar la seva feina. Acabo de rebre la comanda que us vaig fer la setmana passada i val a dir que és tot un passada! M’encanten els discs personalitzats que vaig encarregar pels meus fills. Encara no els hi hem donat perquè esperem a Nadal, però a mi ja se m’han enganxat algunes cançons…
    Només us volia felicitar per la vostra feina.
    Una abraçada.

Deixa un comentari

