El Nadal passat, vaig trobar aquest nou disc i és fantàstic!!!!

Hola Dàmaris.
En primer lloc gràcies per les teves cançons, per la teva veu i pel teu missatge.
Ja fa tres anys que utilitzo la teva cancó M’agrada el Nadal ,com a referència del Nadal amb els nens de la meva classe a l’escola. I quan la canten … “es transformen” .
El Nadal passat, vaig trobar aquest nou disc i és fantàstic!!!!
Ara he agafat la partitura, per a que ens acompanyin ( potser és una mica diferent de la que jo sabia) , però ja ens espavilarem.
Felicitats i endavant

Montse

Anuncis

Deixa un comentari

