M’encanten tots els teus cd’s!!!

HOLA DÀMARIS!
No puc fer altra cosa que sumar-me a totes les felicitacions que he llegit. M’encanten tots els teus cd’s!!! No saps el que arriben a aconseguir les teves cançons! I m’agrada tenir l’oportunitat d’escriure’t perquè puguis ser una mica mes conscient.  Als mestres ens facilites moltíssim la feina i ens l’omples de música, color, bons moments…Sobretot als que acabem de començar en aquest llarg viatge educatiu com jo. Però, en el meu cas, ha anat més enllà. L’any passat escoltava les teves cançons en un mp3 durant les llargues estones de preparació de les opos i  m’animaven a seguir endavant. A més, cada matí, els meus nens de P-3 i jo comencem el dia amb la teva música, amb el “Bon dia!” Estic desitjant escoltar el teu nou CD, ja el tinc a la llista dels Reis però no sé si podré aguantar fins llavors! Així que gràcies per tot (a tu i al teu equip) i que poguem seguir gaudint de la teva música moolts anys més! Per cert, fa poc he descobert que vivim al mateix poble així que espero que algun dia poguem arribar a coneixer-nos! Seria tot un plaer!
Gràcies de nou!

Marta

Anuncis

Deixa un comentari

